сряда, 29 септември 2010 г.

ББ вече изпуши

Премиерът:Щом не ме харесвате, викайте си някой да ви язди!

ББ ЗАКОПА БЪЛГАРИЯ !


В края на едночасово интервю за Сашо Диков по Канал 3 снощи премиерът Борисов избухна пред камерата с думите: "За тебе съм самохвалко, за мен съм истински преуморен човек. Щом не ви харесва, викайте си Станишев и Доган, толкоз мога!"

На въпрос на Диков възможно ли е, когато Борисов е бил главен секретар от 2001 до 2005 г., да не е бил уведомен за криминалното минало на Алексей Петров, премиерът каза:

"Не си разбрал правилно... Аз съм бил главен секретар... Агентурната дейност кой я ръководи? Министъра! Що не говорите за министъра?...Главният секретар е една чиновническа служба. Аз я направих да се счита за значима! ... В момента тече процес."

"А ако се окаже, че няма "октопод"? - запита Диков.

"Алексей Петров е изключително добър каратист и спортист и на тази база е било нашето приятелство. Нито той знае какво правя аз, нито аз знам какво е правил в другия си живот... Нека мине съдът и тогава ще коментираме... Аз съм говорил с Йовчев и вътрешния министър. Те говорят, че всичко е доказано. Аз не мога да се намеся нито в едната, нито в другата посока. С този случай показахме, че няма чадър за никого...".

"А ако се окаже, че няма октопод? Цветанов ще си подаде ли оставката?", попита Сашо Диков.

"Има и други теми...", каза Борисов.

Диков попита премиера и дали знае, че Симеон Дянков е бил в Китай с началничката на кабинета си, намеквайки за интимни отношения помежду им. Преди това Диков съобщи на Борисов, че според "личното му мнение и на много хора" Дянков не е подходящ за финансов министър, тъй като прогнозите му не се сбъдвали.

"Никога не се бъркам в личните работи на хората, ако това е подтекстът. Не се бъркам в личния живот на хората." "Какво още те кара да го държиш? "Той генерира в себе си много отрицателна енергия, защото липсата на пари кара хората да го мразят. Министърът трябва да говори оптимистично! Дянков има много трески за дялане - знам ги и той го знае и ще има голям проблем с мен. Но тези трески не са във финансиите!" Борисов отказа да каже какви са треските.

"Защо не приемаш очевидни грешки, които имаш?", попита Сашо Диков.

"Е, какви грешки?!", отвърна Борисов.

Сашо Диков изреди Цецка Цачева, Фидосова, която вече наричат Лобистка... "Вие забравихте какви лобистки закони правеха миналите - курорти, гори, чудеса. Моите направиха три неща и вие проглушихте света. Как ще е лобистка Фидосова? Не е вярно това!Поправката в Закона за нотариусите е от миналия парламент и по настояване на ЕС! Как да призная, като не е вярно?!" Но премиерът на обясни, а и Диков не го пита защо след като е по настояване на ЕС, поправката бе бързо оттеглена. Борисов пак каза, че всички лобистки поправки той лично ги е спрял и народът не е пострадал.

Диков попита защо е различен аршинът на властта по отношение на бизнесмените - най-големите алкохолни босове - в чиито складове преди това бяха намерени фалшиви бандероли, бяха извикани от Борисов в кабинета му, а Дамбовците например полицията ги просна на земята, а после се оказва, че няма доказателства срещу тях.

Борисов отвърна: "Говорим за различни хора и бизнеси". Той заяви, че и алкохолните босове щели да бъдат проснати, ако са били в складовете при нахлуването на полицията. Но тъй като не са били там, това не се случило. Той не успя да обясни защо ги кани в Министерски съвет. "Казах им - хвана ли ви втори път, директно ще ви взема лиценза", каза той.

На въпрос на Диков вярно ли е, че при преговорите за природния газ през юли в резиденция Евксиноград е чел публикации от в. "Сега" на руските представители, Борисов отвърна: "На "Газпром" обясних, че тяхното дружество "Овергаз" издава вестник. Нещо против? И че чрез медиите се оказва натиск срещу мен - да си го знаят."

"Не ти ли е полезен този натиск?", попита Диков.

"Аз свалих цената на газта! Да оставя "Газпром" ли да ми дава оценка!?"

Последва кратък спор между двамата дали е свалил цената на природния газ и с колко. Борисов говореше ту за 30%, ту за 1 %, докато Диков не се съгласи накрая, че все пак е свалена.

"Не се ли усещаш като самохвалко? Има много голямо напрежение в обществото, даваш ли си сметка?", директно запита Сашо Диков.

"А в мене не се ли е натрупало напрежение?! Бих хвърлил не шише, а един бидон върху лекарите, които източват здравната каса... Ти знаеш ли, че преговорите за газта бяха изключително трудни? В три часа през нощта аз ги изгоних! Кой ще ми плати това здраве?! Не да ме наричаш самохвалко!" викна министър-председателят.

"Имам чувството, че не можеш реално да преценяваш...И в битката за престъпността - балони...", репликира го Сашо Диков.

Борисов отсече: "Най-успешното нещо е борбата с престъпността!"

"Задават се стачки...", контрира Диков.

Борисов отвърна на доста висок тон:

"Ако хората считат, че не сме за този пост, подавам си оставката - да идват Доган и Станишев. Щом не ви харесва, викайте си Доган и Станишев! Толкова мога! Щом не ме харесвате и искате друг, изберете друг! Толкова мога! Докато ме търпите! Ваша работа. За тебе съм самохвалко. За мен съм истински преуморен човек." Той подчерта, че е изпълнил на 100% обещанията си и започнат ли стачки, няма да убеждава никого в противното. "Викайте си някого да ви отвлича, да ви язди!", приключи Борисов.



Вестник "Сега" / Бг Таймс

Няма коментари:

Публикуване на коментар

TKI